lördag 4 augusti 2012

Lystring alla Harry P-fans

Var beredd, Hemligheternas kammare har just öppnats. 

Alla ni Harry Potter-tokiga som dessutom är medlemmar på Pottermore, logga in nu! Den andra boken har precis öppnats, visserligen bara de första fyra kapitlen men de är superbra. De har till och med lagt till några roliga spel på vissa kapitel.

Jag är föresten indelad i Ravenclaw och det är suveränt, jag struntar i om vi ligger sist i elevhemskampen.
Äh, vem försöker jag lura... det stinker att ligga sist. Hallå alla Ravenclaw, ÖKA TAKTEN! Tackar.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.