lördag 11 augusti 2012

The Host/Genom dina ögon blir film!

Istället för att ge er en lång utläggning om hur gärna jag vill se filmen - som antagligen ingen vill läsa - tänker jag visa er trailern som jag har hittat:


Filmen ska börja gå på bio den 29 mars 2013 (rätta mig om jag har fel). Mer info finns på http://www.thehostsweden.se/

Döm inte filmen - eller boken - efter trailern. För helt ärligt så är det inte världens bästa trailer; den säger ingenting. Därför ska nästa bok jag recenserar bli Genom dina ögon, som är skriven av ingen mindre än Stephenie Meyer. 

2 kommentarer:

  1. Asch, jag kanske har dålig smak, men jag tyckte trailern var bra! Fast jag har läst boken, och tyckte om den!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om att trailern är spännande (!), men har man inte läst boken fattar man nog inte så mycket om vad filmen kommer att handla om. Jag menade inte att hacka ner på trailern på det sättet, jag formulerade mig nog lite dåligt, sorry :)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.