torsdag 4 oktober 2012

Skriv om och om igen

Skriv om och om igen är en bok full av fantasirika - och i vissa fall ganska knäppa - uppgifter för de som vill bli författare, eller skrivargalna som bara inte har något vettigt att göra. Själv har jag bara skummat igenom den lite snabbt men jag ser fram emot helgen, då jag kan sätta mig och skriva massa dikter och historier. Det är ingen lärobok, så ni behöver inte oroa er för att bli smittade av pluggarsjukan - även om det redan är försent för mig.

Skriv om och om igen av Katarina Kujuck och Ylva Karlsson, XPublishing. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.