måndag 10 december 2012

Julkalendern - 10 december

En bok du inte trodde att du skulle gilla, förrän du läste den

Lite snö, jag vet. Men det håller på att snöa för fullt.
Finns säkert mer imorgon.

För något år sedan så hamnade jag i en lässvacka - jag kunde nämligen inte inte, för allt i världen, komma på vad jag skulle läsa - och alla ni läsgalna därute vet hur fruktansvärt det är. Min morbror var då snäll och lånade ut Sagan om Belgarion till mig, men ack vad jag undvek dem. Jag kom med var enda rimlig ursäkt jag kunde komma på för att slippa läsa dem. Hur det slutade? Jo, jag har läst om hela serien, på fem böcker, snart tre gånger. Ett bevis på att även jag kan ha fel ibland. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.