fredag 20 september 2013

Hej, hej, halloj!

Jag är (äntligen) tillbaka, och mår bättre än någonsin!

Vilken sommar det har varit. Jag har fyllt 16, och i samband med det börjat övningsköra! Introduktionskursen var en pers - ni som är 15 och uppåt vet vad jag pratar om - men det var det värt. Jag kan nu kör upp till 90 km/h (och det är ingen barnlek vill jag be att få tala om) samt köra runt i mer än en halvtimme UTAN att få motorstopp. Fattar ni lyckan när man klarar av det?!
   Därutöver var jag även på en skrivarkurs med ingen mindre än Magnus Nordin. Håll därför ögonen öppna efter en skräcknovell.
   Vad mer? Jo, jag har börjat gymnasiet! Detta är faktiskt det första inlägget jag skriver på min nya skoldator.
   Nu när jag har tillgång till dator 24/7 kan jag börja komma igång med bloggen igen. Det är i alla fall det som är målet. Vi får se hur länge det håller. Om ni tycker jag uppdaterar för oregelbundet får ni gärna tycka till.

Ett stort tack till alla mina trogna läsare och vänner ute på nätet!

1 kommentar:

  1. Jag avundas dig inte gällande övningskörning! Jag är glad att jag tog mig igenom allt och nu har mitt körkort :P

    SvaraRadera

Vad kul att du vill kommentera mitt inlägg!

Alla inlägg granskas innan de publiceras, så om du vill ställa en fråga till mig men inte vill att det ska komma upp på bloggen kan du bara skriva det i kommentaren så raderar jag den istället. Men självklart så svarar jag på din fråga ändå.